Saturday, September 27, 2008

Its time for housekeeping!

My house really needs a major housekeeping, the floor is so sticky, the windows are gosh very dusty, my car porch urghh dont mention it...Have not been able to do lots of thing lately due to my health reasons. So these are the things that needs to be done before my helper comes in this sunday.

1. To clear all the mess on the dining table - checked-
2. Curtains need to be washed -tomorow lah-
3. My 2nd living room needs a new arrgmt -checked-
4. My kitchen n dining - checked-
5.A lot more.....

4 comments:

Anonymous said...

go gurl go!! caya laa.. kemas santek2 yer.. nnt aku n famly's leh dtg beraya sambil mkn kueh raya @ ur house.. ala tetiber rasa cam lapar nk mkn ketupat n serunding laa plak.. kalo ada kuah lodeh pon sodapp!! adoyai.. cpt la raya!!

Iza said...

hahaha..aku penat giler ni..dah buat some new arrangment at my dining area..tv area tak sentuh lagi..malam2 sikit br idea kasi mari..hehe..

Fifidada's Business said...

Alamaks!!aku byk giler nak kena buat.Rumah x siap2 kemas lagi.Sekejap betul dah nak raya!Jemput datang beraya ke rumahku ye!!

Iza said...

seeda..ko tak jemput pun aku pasti akan datang umah ko!hehe